Kabely ke sluchátkům nedodáváme.

 

Při nákupu nad 2 000 Kč s DPH je doprava po ČR zdarma.

 

Bankovní spojení:

Raiffeisenbank ČÚ: 28057324 / 5500

CZ6755000000000028057324

RZBCCZPP

(CZK, EUR, GBP)

 

Fio banka ČÚ:2300833433 / 2010

(CZK)

KONTAKTY

Skálasound, s. r. o.
U strouhy 79
27715 Tišice
tel: 777660913
skalasound(a)seznam.cz
Martin Skála
skalasound@gmail.com


Recenze audiokabelu Tasker TSK1032, test pro Hifi poslech od pana Jaroslava. Tímto mu chci velmi poděkovat za skvěle napsanou recenzi a velice si vážím jeho vynaloženého úsilí a zkušeností.

Recenze audiokabelu Tasker TSK 1032: Vážení čtenáři chci se s Vámi podělit o mé dlouholeté zkušenosti v oblasti výběru ideálního propojovacího nesymetrického RCA kabelu mezi CD Playerem a zesilovačem, protože vím jak dlouhá je cesta najít ten "správný, nejlépe" hrající kabel. Do highendu jsem vstoupil po roce 1990, kdy trh zaplavila spousta doposud nedostupných firem ze zahraničí. Moje první hifi sestava se skládala ze zesilovačů firem NAD, a dále jsem pokračoval přes Cairn, Dudek DP220, lampový Audiomat Prelude, Conrad Johnson, znovu CJ, tentokrát lampový integráč Conrad Johnson CA 50 až po dnešní jednočinný triodový class v čisté A třídě a malý NAD 310. CD Playerů jsem vystřídal rovněž spousty, jmenovitě NAD 502, Cairn Meige a Ecrins, Denon 10MkII, AD převodník PS Audio až po dnešní T.A.C. C 60 s lampovým i tranzistorovým výstupem. O reprobednách se ani zmiňovat nebudu jen to, že jsem skončil u hornů Fidelio se širokopásmovými Lowthery DX3 s účinnosti 98 db/W, mnohými hifisty opovrhovanými bednami. Co se týče kabelů, začal jsem u WeinbergerAudio kabelů od Jakovleva, starší pamatují .. přes Dudkův oblíbený Monitor, 3x stíněný postříbřený kabel, přes Regu Couple, Audioquesty, Cardasy, DH Labs, Kimber PBJ a KCAG, Nordosty, nejvyšší Tyr a na 14 dní zapůjčenou Valhallu .. Přesto jsem se často vracel k Rega Couple, který mě v reprodukci klavírních koncertů nikdy nezklamal. Ozvučit klavír pro nahrávku vyžaduje přesné umístění mikrofonu a dokonalý hudební sluch nahrávacího technika, neboť obsahuje mnoho harmonických složek, na které je lidské ucho velmi citlivé. Zkrátím to, v současné době, se moje aktivity v důchodu přesunuly ke sportovním činostem a vracím se k mého koníčku z mládí, k fotografování, což není nejlevnější záležitost a tak redukuji pro nákup objektivů svoji sestavu, ale nechci se vzdát kvalitní reprodukce hudby. Nyní jsem nahradil drahé síťové kabely levnější a vynikající Suprou Silver, která mě svojí kvalitou zejména ve zlepšeném podání v basech oproti MkII, velmi překvapila, ale potřebuje osadit kvalitními konektory Wattgate. Drahé reprokabely jsem nahradil koaxiálními profesionálními Klotz 2,5 mm2 a nyní jsem objevil vynikající signálový koaxiální kabel, který je primárně určen v muzikantské branži kytaristům. Tento v mé sestavě přehrál nejen mé předešlé Chet Baker-Chet-Riverside, Chet Baker-In Bologna-Dreyfus, Stanley Clarke-East Riever Drive-Epic, John Beasley-A Change of Heart-BMG, Rachel Podger-Antonio Vivaldi La Stravaganza 12 violin Concertos-Channel Classics, Mullova and Carmignola-Vivaldi concertos for two violins-Deutsche Grammophon a spoustu dalších cca 20 CD nosičů vesměs od EMC ... Při poslechu uvedených nosičů musím hned v úvodu zdůraznit jeden velice zvláštní pocit. Vždy po vložení dalšího CD jsem se po úvodních cca 2 min. musel doslova nutit sledovat jednotlivé atributy zvuku, tak jsem se ponořil pokaždé do nahrávek .... Prvním poznatkem z testovaného kabelu TaskerLive TSK 1032 bylo čitelnější holografické zobrazení. Dále jsem zaznamenal znatelně zaostřenější postavení interpretů s nástroji v akustických nahrávkách. V kvalitních studiových nahrávkách bylo slyšet více detailů v pozadí. U sólového piana delší doznání tónů až do úplné tmy ... Na CD Diany Krall v úvodu první skladby, krásně pevný a konturovaný kontrabas. Vyčištěný hlas Diany, který jsem přisuzoval v minulosti digitální nahrávce - více analogovější a v místnosti přítomnější. U Aldi Meoly čitelnější všelijaká cinkrlátka a zvětšené dynamické špičky tympán, zvětšená scéna do stran i hloubky. Kontrabas Paul Chamberse perfektně konturovaný bas a jazzová kytara. V nahrávce Jacquese Loussiera zvětšené a klidnější koncertní piano a čistší tóny. U Chet Bakera mně vyrazil dech zvukový projev trubky, byl hladší, uklidňující, místy slyšitelné nádechy trumpetisty .. V CD Stanley Clarka jsem zaznamenal spousty detailů a brilantní techniky jeho hry. Velmi nápadně z pozadí nahrávky vystoupila v 5. skladbě ve 3 min 45 s pikola, její skutečný zvukový projev jsem v minulosti bez ohledu na aparaturu a kabeláž nikdy nezaznamenal ani při návštěvách předních highedových studiích. U nahrávek CD Johna Basleye mě překvapilo perfektní časování a souhra jazzových muzikantů. U posledních dvou výše zmíněných CD houslových koncertů mistrně zvukařsky sejmuté se měl pocit, že moje poslechová místnost byla obložena dřevem, housle dostaly jemný houslový témbr, místy jak na živém koncertu, což bylo vrcholem celého testu, protože v digitální podobě si myslím, že reálný zvuk nelze přenést do poslechové místnosti a pokud ano, tak reprobedny ostatní žánry již neutrálně nezahrají ... shora uvedené, kdysi používané, ale i poslední dva roky používaný referenční kabel uznávaného japonského výrobce Acoustic Revive a překvapivě i Nordost Tyr ve všech aspektech. Oba jsem používal po dobu 2 let na stejné aparatuře. Ano je to tak a je to nesymetrický kabel koaxiální konstrukce s karbonovou ochranou signálového vodiče TaskerLive TSK 1032, s precizně naletovanými konektory Profi Neutriky RCA za pouhých cca 1.500 Kč. Kabel v délce 1 m jsem testoval jak s tranzistorovou legendou NAD 310 s upraveným napájením nebo lampovým jednočinným áčkem s 300 BXLS, střídavě zapojené do CDpřehrávače T.A.C. C 60 s tranzistor. a lampovým výstupem. Od zesilovačů pokračoval signál přes koaxiální zvukově neutrálními repro kabely Klotz 2x2,5 mm2 do hornů Fidelio s Lowthery DX3, které díky své vysoké citlivosti umožní rozpoznat i nejtižší pasáže a současně nezbrzdí dynamiku nahrávky. Kolísavé napětí 228-235V mám přivedené do pračky PPP Premiér přímo z bytového rozvaděče. V průběhu cca 2 týdnů jsem poslouchal řadu různých žánrů převážně jazzrocku, blues, vážné hudby, klavírní koncerty, houslové komorní tělesa až po velký symfonický orchestr, ale i tvrdou muziku mých oblíbených Fate Warning či Dream Theater ještě s Mike Portnoyem. Současné složení se mi již nelíbí ... Podotýkám, že se jednalo pouze o kvalitně sejmuté nahrávky. Sestava ozvučovala moji malou obývací poslechovou místnost o rozměru 4 x 4,7m x 2,65 m, lehce zatlumenou a doplněnou o difusery za posluchačem. Mými oblíbenými nástroji jsou především klavír, el. basa či doublebas, violoncella, el. i akustiké kytary, trubky, na které jsem v mládí za pionýra hrál, smyčcové a bicí nástroje, které jsem na vlastní uši často při cvičení mého syna ve zkušebně slýchával. Pravidelně navštěvuji výborně ozvučené a zejména kvalitně obsazené podzimní jazzrockové a bluesové festivaly v Národním domě Ústí nad Labem, kde hrála již spousta věhlasných muzikantů. Seznam použitých nosičů při testu: Diana Krall -Love Scenes- Impuls, Al Di Meola-Kiss My Axe-Tomato, Bass on Top-Paul Chambers Quartet-Blue Note, Jacques Loussier -Solo Piano-Telarc, To vše zavinil kabel TaskerLive TSK 1032, první, neutrální a věřím poslední signálový kabel, který mi přenáší konečně do mé poslechové místnosti pouze hudbu a ne zvuk ....

 


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Podmínky ochrany osobních údajů
Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je Váš souhlas dávaný tímto správci ve smyslu čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Účelem zpracování Vašich osobních údajů je zasílání daňových dokladů za pronájem systému, obchodních sdělení a činění jiných marketingových aktivit správcem vůči Vaší osobě.

Opište text z obrázku: *
captcha Nový obrázek

Upozornění. Správce webu si vyhrazuje právo smazat vulgární nebo takové příspěvky, které by poškozovaly zájmy správce webu.

MDc5Nz